10 dar kvar!

Ja nu e tiden snart slut. Den 14 gäller de!: E sjukt nervös. Men detta e något som måste göras känner dock att det kommer så grymt olägligt!!. A-laget i fotboll går dåligt. Vi har mkt ungt i laget. Så känns nästan att man e en svikare när man inte kan va där å hjälpa till!.

Ikväll blir det Zokker som det ser ut just nu Men det beror ju på om du kommer så klart! !.

Imorgon då. Joo då e det sista matchen innan operaionen !. Kommer sakna det så GRYMT mkt. Hoppas någon kan få mig att glömma alla beskymer å att glöma all smärta !!

Idag har det vatt Nationella prov! Jag har hållt mina tummar för en viss person hela natten och dagen tills jag fick reda på att du trodde det hade gått bra!! ME like!!...

Jag kan inte vara utan dig.
När du inte är här fattas mitt hjärta.
Jag är inte mig själv.
Du ta alltid mitt hjärta när du går.
När vi ses så är jag hel igen.
Det kommer alltid att vara vi två tills vi dö.
Du är det bästa som har hänt mig.
Jag älska dig så.

varför e d så här?
vi tycker om varan men det blir ingenting?
antar att vi båda är för blyga att
ta första steget.
men varför? vi har kännt varandra så
jäkla länge och har haft kännslor
för varandra hela tiden.
Jag fattar ingenting längre
men ja det är väll det som är meningen
jag vet inte



None


Låt mig ta hand om dig!! (L)


Kommentarer
Postat av: Julia

Det kommer gå så bra så! (:

Och sen kommer tiden gå fort,

och så äru snart tillbaka och spelar igen (:

2008-04-04 @ 15:12:26
Postat av: Tobias

Mjo.. hoppas på de iaf!!

2008-04-04 @ 15:23:44
URL: http://tobbekosmos.blogg.se/
Postat av: Maria

Du menar ju Julia !

Julia,Julia,Juliia :D

2008-04-04 @ 22:03:09
Postat av: Anonym

tobbbbbbbbbe, du ha vatt skadad i några veckor, deppa inte!! tänk positivt att du inte blev som mej. :) skadade mej okt -04, hade kryckor till juni -05, kan fortfarande inte spela fotboll eller innebandy 3½ år efter, och ska först nu få bli opererad efter 20 tal undersökningar, röntgen, skenor osv.. ja du vet! såå jaa, va glad! :)

och förresten behöver jag inte ens nämna mitt namn för de vet du redan.

2008-04-04 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0