Äntligen!!

Ja äntligen kan jag börja blogga igen!!
Va rätt länge sen.. Men borde jag inte ha hur mkt som helst att skriva om då? :P.. Joo men orka?. hahaXD

Nee men veckan har väll gått upp å ner.. haha.. Eller rättare sagt gårdagen!! haha.. Operation gäller för knät. 14 april!. Så då ska dom kanske göra nytt främre ledband och slipa menisken iknät.. .. Me not like. Men får väll se ljuset i tunlen som du sa.. !!..

Orka inet skriva vad som händer efter besöket på sjukhuset dock. Redan glömt vad som hände §..



Ibland känns det som din närhet är en befrielse,
att dinna andetag är min räddning.
Hatar att vakna ensam, att aldrig kunna somna.
Kärlek har fångat mig och jag tänker bara på dig


Du förstår inte hur mycket jag gillar dig, du är långt ifrån en vanlig tjej,
du är en bra vän som jag har fått känslor för, förlåt men så är fallet du är kallet.
Långt ifrån en vanlig tjej, jag hoppas att du inte gör detta till en allt för stor grej
iallafall inte på fel sätt, jag vill ju inget illa bara att allt blir rätt.
Fan, känslor går inte att styra, men dom kan kosta dig mycket dom kan bli dyra.
Allt eftersom dagarna går gillar jag bara dig mer och mer, jag önskar att jag kunde
kunde styra mina känslor och inte få fler.
Du är ett av bevisen på att det finns bra saker på jorden.
Mina känslor går inte att beskriva i ord men jag hoppas att du kan se dom någon dag.
Jag knarkar känslor och snart får jag en överdos <3


Jag har gått vilse.
Jag vet var jag har varit,
men inte hur jag går vidare.
Jag vet hur jag har varit,
men vet inte hur jag är idag.

Jag är osäker,
osäker på dig,
osäker på mig.

Kan du inte göra mig säker på oss?
Ge mig all din kärlek,
visa vad du känner,
rör vid mig,
se på mig,
prata med mig.
Jag behöver din beröring och dina ord.
Då kan jag kanske bli lugn,
det är vår enda chans.

Jag berättar för dig hur jag känner,
jag öppnar mitt hjärta på glänt,
ger dig nyckeln till min själ,
men du tar inte chansen.
Du bara står där,
tyst,
så tyst.

Du säger att du älskar mig,
och jag tror dig,
men jag behöver något mer. 
Du är är en flicka, 
Behöver mer ?.
Jag behöver känna din kärlek,
känna den i din beröring,
se den i din blick,
känna den i dina kyssar.



Dikter sen början av veckan/helgen.. .. Men hoppas ni gillar dom ändå :D..
Å skriver om ingen.. Låter bara mina känslor komma up..
Även om jag vill skriva om någon !! (A)



// KOSMOS


Kommentarer
Postat av: Julia

Megafina dikter,

verkligen älskade den andra, hela dikten va helt underbar, men särskilt "Jag knarkar känslor och snart får jag en överdos". (:

Du är megaduktig! (:

2008-04-03 @ 21:43:33
Postat av: Tobias

Åå tack !! (A)..

Gillar dina bättre §

2008-04-03 @ 21:50:28
URL: http://tobbekosmos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0