Awee...

Japp. Vatt på Zokker idag igen. Börjar nästan bli en stammis där.. Men har hur kul som helst när jag e där!!.. Så inget jag ångrar!!.

Imorgon e det innebandy avslutning. Alla säger att jag ska hoppa över de. Men NO WAY!! Känner detta blir sista gången jag visar upp mig på 5-7 veckor så känner att jag behöver detta. Kanske kommer få ont men jag skiter i de!!...
Hoppas att någon speciel kommer också :).. Vet att du hatar innebandy och fotboll. Men jag skulle tycka de va kul om du kom iaf (A)


Ok, jag är inte perfekt, men det är du.
Jag kommer alltid att älska dig föralltid och nu.
Även om du skulle lämna mig, kommer jag alltid att älska dig, bara så du vet.
men att tänka tanken på att du skulle göra det, är de värsta jag vet.
Att tänka sig ett liv utan dig, det är svårt.
Utan dig skulle livet vara hårt.
Nu återstår det bara en sak att säga från mig.
Jag älskar dig.


Jag gillar dig
Jag skulle inte sluta älska dig även om du gjorde dig av med mig
Jag är efterhängsen ibland
men annars är jag kungen av sand
Du kan slå mig om du vill men jag kommer endå inte rycka till
Du är livets största skatt
i din famn är min rätta plats!



None

Aff går inge bra så nu skiter vi i detta ;:...


//tobbe


Kommentarer
Postat av: Julia

Zokker äger allt (:

Hehu :D

Och, jag hatar faktiskt inte innebandy (;

Har själv spelat de ;D

2008-04-04 @ 23:30:56
Postat av: Tobias

Ja Zokker äger när du är där!!

Okej.. Det viste jag faktiskt inte.. Sorry (A)..

Puss (F)

2008-04-04 @ 23:33:57
URL: http://tobbekosmos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0