Dagen

Ja idag har vatt en dag med mkt å långa saker känner jag..

Va tänkt att jag skulle få sova till 8 men så blev det ju inte.
För tydligen hade jag slavrat bort min bros bil nyckel som han skulle köra in med. Om han nu klarade körortet
Så upp å leta vid halv 7.. Ingen höjdar bra start på dagen kan jag säga..
Men efter mkt letande å inget hittande så fick jag lov att åka till jobbet.

Väll där började jag komma på gott humör igen. Barnen va helt underbara å så sken solen !!
Dagen gick väldigt fort. Men när jag kom up vid 3 när jag hade slutat så va min bil borta :(
Då fick jag reda på att brosan tagit min . :( :(..
Nu lär man ju aldrig få se den igen :/..

Så pappa kom å hämtad emig. Men då bar det av till nästa stop. Han skulle sälga något till någon bonde i Glömminge så jag fick lov att hänga me dit. Väll hemma va det bara att bytta om å åka vidare
För nu stod kalas på shemat!
Va bara där i 2 tim. Va helt slut så kände mig väldigt osocial :/..

Så drog hem å fastnade här.. KOnstigt va (a) :D

Å nu ska jag lägga mig :D ÄNTLIGEN!!

Imorgon ska jag till Växjö å kolla på utbildningar.. Hoppas jag får mer intrese för dom än vad jag redan har. Vill verkligen å hoppas det ska va nått för mig!
Men får återkomma me de..


Ha en underbar dag/kväll!
Vet inet när jag kommer imån..


// Kosmos

Kommentarer
Postat av: Mini

Växjö universitet? Jag har varit där, och det är jättemysigt där.

2008-04-29 @ 00:33:30
URL: http://carolinelundh.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Men 4 är ju jätte bra om man jämför med mig iaf som suger xD

2008-04-29 @ 07:01:52
URL: http://mbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0