DERBY IMÅN!!

Imorgon gäller de :) Derby mellan aik-DIF!! Riktigt tråkigt att jag sj inte kan va på plats som förra året. Det va en upplevelse utav det onvanliga :D Men ska upp när det är DIF-aik iaf.. Ush varför skriver jag de fula namnet i min blogg?.. haha Idag har det vatt helt underbart :) Underbart väder !! SOL !! (L) Jobbade mellan 9-14 Sen drog jag å Morris till golfen. Gick hyfs. Men kunde både bättre å sämre. SÅ halv nöjd. Annas inte allt för mkt. Nee nu ska jag börja ladda inför DERBYT!! :D haha.. Fan hoppas DIF vinner imorgon.. Känns nödvändigt tack vare att tråk Kalmar vann idag.. Ush!! Annas Lär det inte bli så mkt annat imorgon. Sugen på att klipp amig.. Men funderar på att vänta ett tag.. Men får se :) Nu ska jag kolla klart filmen som jag började kolla på inan tv tittandet :D Ha de så grym bra kväll. // TOBBE

Kommentarer
Postat av: jenny

godmorgon :)

2008-04-24 @ 07:52:50
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: anders

GNAGET

2008-04-27 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0