Dikt...

Jag kände för att skriv aen dikt för att visa hur mkt jag tycker om dig.. Blev dock inge bra men det är väll tanken som räknas <3



Vad skulle jag göra utan dej?
Du är den enda
Det är du som får mitt hjärta att slå
Om du skulle försvinna skulle hela mitt liv vara slut
Kan du inte förstå
Det är dej jag vill ha
Inget annat betyder nått för mej

Jag vet inte vad du känner och tycker om mig
Jag vet att jag inte är något snygg 
Jag vet inte om du saknar mig
Men allt du behöver veta är att jag älskar dej
Du får tycka vad du vill
Men jag kommer alltid att älska dej
Hoppas du känner samma
För du är den enda jag behöver


Du e allt jag behöver Julia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0