En längtan till nästa gång (A)

Du e helt underbar. !!
Varje gång mobilen piper till så hoppas man att det är från dig!
Du e något som inte kan köpas för pengar. Hittar man någon såm dig vill man aldrig lämna de! För man vet vad man kommer mista. Din närhet e mer värdeful än någon annan! Du e min
sötnos <3

Idag har jag vatt i stan å försökt komma på vad jag vill bli när jag blistor.Men som du sa "e du inte stor nu då?". Mjo kanske men jag vet inte vad jag vill bli!!. Det som det lutar mest åt nu är äntigen murare eller trafikskol lärare. Men jag vet inte. Vad vill alla andra göra? Känner mig så lost!..

Men ska ringa massa samtal nu :( hatar de!! Finns inget värre.. Men får överleva det värsta man vet för kunna gå vidare i livet. Men så e det där med att börja plugga igen Det finns ju också med i bilden någon stans. Men orkar man? Orkar man börja om igen. ? ..
Jag hade hoppats någon kom hem till mig å sa "Vi har ett jobb till dig," Tänk vad lätt allt kulle va då.. !!


Vi  kramas varje gång vi ser varann<33
Vi Gossas  alltid vi ser varann<33
Om du vill bli min, kom och ta mig då för vi älskar ju varann
Jag drömmer om dig varje dag och vill vara i din famn<33
Fast om du inte vill då får jag tårar som faller ner ur mina ögon.


Miss you <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet, vad du vet, att jag vet, vad hon vet som hon vet vad vi vet ;D HAHAH

2008-04-08 @ 16:11:11
Postat av: Julia

Haha, Maria... xD



Men alltså, jag tkr inte du ska ha så bråttom ! (:

Jag menar, det är ju jättemånga som byter jobb flera gånger under sin livstid.

Men, en grej bara.. min pappa är murare ju.. och alltså.. det är väldigt lätt att typ skada ryggen och så, om man inte är så stark i den "/ Han har precis gjort det, (hehu, va inte längesen sist x)), bara för att han typ inte tränar längre.. säger inte att det skulle hända dig, men det finns ju en risk!



<3

2008-04-08 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0