ett - ett

Hmm ja vart ska man börja?.
Kanske där ifrån jag slutade mitt förra inlägg.

Men men.. Jag ikväll har jag tränar på gym första gången efter operationen.
Å det kändes riktigt bra. Iaf så mkt jag hann göra.
För jag hade ju bestämt att jag skulle se första halvleken av det ölanska derbyt mellan Mörbylånga å Glöminge.
Men så bidde de inte. För tydligen började matchen halv 7. å inte 7 som jag trodde. Men skit samma.
Å den slutade 1-1 fick jag precis reda på.

Sen drog jag till en god vän för att ladda inför nästa match. aik-- DIF
Å jag måste bara säga till alla er som gjorde DIF tifo idag.. SJUKT häftigt Å SJUKT Bra gjort!!
Match började dock inet så bra. Men slutade halv lyckligt.. Samma reslutat här. 1-1

Sen när jag kom hem fastnade jag här. Ovanligt?.. NEE :D
Men nu ska jag kolla på någon roligt fulm e de då tänkt. Någon som har nått bra förslag? :D

Imorgon då?
Mjo om solen skiner så drar jag till golfen direkt när jag vaknar.
Annas blir de att sitta i telefonen :(.. Å sånt gillar jag inte !!
Men men
Kvällen har vatt helt underbar för mig!
Hur har eran kväll varit?

Ha det så bra

//tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0