HIttade denna...

Denna skrev jag för typ 1år sen.Måde inge vidare. Hände för mkt...
Men jag har lämmnat allt detta å ska kämpa :D

Jag är trött på alla jävla krav
som ställs
allt för ofta har jag tänkt på döden
jag känner mig som en bedrövlig slav
som konstruerar och gräver sin egna grav
det känns så
seriöst
och jag är bara 19 år
19 år
vad är det?
ingenting
19 år är ingenting,

jag är bara en liten skit
men ibland vill jag bara lämna världen
och fara upp dit
eller vill och vill
ibland får jag såna mörka destruktiva tankar
då jag känner för att
svepa en hel burk med sömnpiller och dö,
då jag känner för att skriva
ett brev som nämner död och adjö,
men oftast förtinar den känslan
och det går över
oftast gör det det,
jag övertalar mig själv att
det finns något i livet som jag behöver

men det är svårt, det är jävligt svårt
ibland får jag en äcklig känsla i magen som slår mig hårt
och jag blir trött, psykiskt trött, nästan apatisk
jag ligger där i sängen med en kall blick och blir hatisk
det är fan inte normalt
men vaddå, ska jag leka glad?
ska jag leka glad när jag mår dåligt menalt
nej det tänker jag inte göra, det är inte jag

men ändå, jag har det bra
och jag ska inte klaga,
nej, jag ska inte göra det!
för det finns dom som har det värre.

Kommentarer
Postat av: jenny

idag får jag se :) sjdå?

2008-04-24 @ 09:18:17
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: anja

hoppas du får en bra dag, kram kram

2008-04-24 @ 10:02:15
URL: http://justsweet.blogg.se/
Postat av: Mitt Liv Som Jag

Det finns alltid de som har det väre, men så kan man inte tänka. Ens egna problem och känslor känns alltis störst just för att de är det.. ens egna!

2008-04-24 @ 10:37:39
URL: http://www.mittlivsomjag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0