Hungrig?!

Ja jag e fruktans värt hungrig just nu.. Men ändå inte. Det är någon känsla i magen som jag inte vet hur jag ska hantera. Fick den när jag va ute å gick innan ikväll. Å den har inte försvunnit.

Jag vet inte längre vad jag vill göra i livet. Va å hämtade mor å far på en fest precis. Gick in och träffade massa trevliga personer. Alla undrade vad jag hittade på. Berättade hur de va. Jobbar ibland på Flissan annas e det mkt film och musik hemma. Alla tyckte det lät helt underbart. Vist jag kan förstå er alla som tycker att det låter underbart. Men man tröttnar på de efter ett tag .. Jag låvar er..

Det roliga va att alla som jag pratade med på festen var poliser. Så gissa vad dom tyckte man skulle satsa på. ? .. Vist jag har alltid drömt om att bli Polis eller Brandman.. Men det e ju de där men att plugg igen. Vist det skulle va något speciellt att bli polis. Men . Tror att jag gillar  hantverksyrken bättre om jag sj får bestämma. Sen e det ju bara att välja vad man ska hitta på .. Så här ser min plan just nu ut. ..

Ska jobba på flissan i sommar. Dom 3 veckorna jag fick.. :( ,,, Lite men men.. Sen framåt augusti eller nått ska jag börja plugga i Växjö. Antingen till Murare eller snickare. Varför det just står mellan dessa e att det är stor brist på Murare just nu även snickare. Sen Tror jag det ger mer att va murare. Men samtidigt e det mkt mer påfrestande på kroppen.Men snickare kan bli enformig om man hamnar på ett stort företag. Ja tankarna kommer väll snura runt i mitt lilla å korkade huvud tills jag har bestämt mig !!. Vilket inte kommer hända på ett bra tag!!..

Nee om man kanske skulle försöka sova lite?. Eller nee jag e inte trött. Blir nog att kolla film.. Hmm vet dock inet vilken jag ska välja.. :(. Hmm Forest Gump blire. För då kan man låta dom sista tårana rinna från kinden för dagen iaf.. 

Ha det så bra allihopa!!..  

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ditt liv låter likt mitt. :/

2008-04-13 @ 16:27:44
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0