Jag mår dåligt

Jag mår dåligt av att se hur ens familj kan sitta å äta gång efter gång. Vad som än står på bordet e dom hungriga. Jag mår pyton att se hur dom alltid behöver något att äta. Spelar ingen roll vad det är. Rå korv, Ost bitar i massor, ja fy fan. Jag mår så dåligt att jag inet längre klarar av att sitta med dom å äta vid samma bord. Jag brukar ta med mig de lilla jag äter å sätter mig här i mitt rum. å Låser in mig sj för att klara av att äta up.

Jag vill bara ta mitt liv å försvinna. Börja om på nytt. Önskar jag hade någon som man kunde prata med. Någon så man kunde rensa allt som snurrar runt om kring mitt lilla huvud. Känner att jag e taskig. Men jag vill ju bara dom väll!! Ge fan i allt Godis. Ge fan i allt små ätande. Ut å gå med er. Jag mår så dåligt att se vart ni och samhället är på väg!: Jag känner att jag borde ta efter er. Äta mer men äta mer sunt. För träna brukade jag göra.  Mitt stora steg i rätt riktning är att jag inte ätit Godis på 3 veckor nu!: Känner mig nästan lite stolt. Men nee de e jag inte. Äter aldeles för lite. Men orka bry sig?.. Nää. Varför skulle jag orka de? Å varför ska jag äta mer om dom inte äter mindre?

Vad vill jag med mitt liv.?. Fått massa tråkiga besket idag.. Å det gör ju inte bättre att jag behöver bestämma mig inom en snar framtid heller :(. SÅ här ligger det till. Första operationen gick bra. Det e bara ta bort stygnen och lite rehab innan jag ska börja träna inför nästa. Fast vad vill jag nu då?. Tydligen finns det 3 olika sätt att fixa korsbandet. Det ena är med skruvar . Men nackdelen är ju att jag inte kommer kunna ligga på knäna. Men isf rasar ju min andra idë sönner å samman. För jag gissar att man ligger mkt på knä som murare och snickare!. SÅ nja lät inge vidare. Den andra e att inte alls operera ?. Men då finns risken att jag aldrig kan spela fotboll eller innebandy igen :(.. Finns en tredje också. Den innebär att jag gör ett nytt korsband, sjukskriven i 6mån eller mer. Å kanske kan göra allt som jag vill?.

Nå vad välger man? :O..

Fan känner att mitt liv bara är ett ända stort olagt pussel just nu. Å jag kan inte börja lägga ihop de förens jag vet vad jag vill. Å förends jag ret ut en massa!

Vart är du Eva.. Jag behöver dig här nu.. Du har alltid funnits vid min sida. Jag har alltid å kommer alltid lita på dig!!: Behöver dig för att prata ut om mitt sorgsna liv..

Vi får se om man återkommer

/ /tobbe (U)

Kommentarer
Postat av: lavisa

OJ vilken text. :S

2008-04-16 @ 23:59:44
URL: http://lavisaa.blogg.se/
Postat av: lavisa

nej, jag märker det :/ inte bra, varför inte?

2008-04-17 @ 00:03:22
URL: http://lavisaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas det löser sig. Det gör det säkert. :)

2008-04-17 @ 01:11:54
URL: http://carolinelundh.blogg.se/
Postat av: lavisa

Om du vill prata så adda min msn bara, för inget blir bättre om man bara låter tiden gå..

2008-04-17 @ 09:16:02
URL: http://lavisaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min pojkvän fixade sitt korsband i januari och håller på med rehab. Kämpa på så löser det sig! =) Han har ett mål - att kunna komma tillbaka till fotbollen. Hitta en målsättning och jobba mot den.

2008-04-18 @ 10:40:46
URL: http://thereseinletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0