Nu e jag trött

Ja trött eter min golf runda :D Andra för dagen :D:D
Gick hur bra som helst. :D Hoppas det håller i sig nu :D
Spelade 1-7 å 17-18 :D
Under första 7 låg jag på par.. Menar hur ofta gör jag de? :O
Sen dom på sista va det helt underbart :D
Medvidn å en klock ren driver på 17. Sen hade man bara 120m kvar :)
Å skaffar sig en Eglae putt på 2 m. Å SÄTTER DEN !! första för iår å fler ska det bli :)

Det roliga va med driver slaget. Gick nämligen ett par nybörjare framför mig. Sen ställer dom sig å viknar att jag kan slå. Menar jag e ju inet den som slår långt men med medvind så sure. Men som sagt en klock ren driver sen flög bollen över dom å länadade 30-40 m backom eller nått :D Ni kan tro att dom va arga efter :) Men det skiter jag i :D :D

Men nu ska jag ner å laga mat :).. HUNGRIG e nått va jag e just nu :)

Imorgon va det tänkt att jag skulle spela golf hela dagen .. Men nu skickade sms å frågade om jag kunde jobba :).. Så fine tänker jag.. Kanske måste vila mig i bättre form xD...

HAHa

Ha det underbart

// Tobbe


Kommentarer
Postat av: Mini

Du verkar gladare, härligt.

2008-04-23 @ 12:40:23
URL: http://carolinelundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0