Nytt

Japp. Nu har då tydligen blogg.se blivit mkt bättre!. Me like!.. Hoppas det alltid funkar att gå in nu för tiden då . Menar det har ju vatt lite så där med de. .. Nu har det gått en antal dagar så kommer inte ihåg så mkt från helgen. Men ska skriva allt jag kommer ihåg iaf...

Lördag.!
Åkte bort till fotbolls planen i Kastlösa för att kolla på a-laget såg dock bara första !. För sen drog jag in te stan för utgång :D. Me like. Kvällen började hos Andreas med lite sprit. typ halv vanilje voldka :D.. haha.. Sen gick vi vidare till KM vid 10?.. Där träffade man ju Jennie. Gammal klass kamrat. Shit länge sen man träffades så va riktigt kul. Sen följde vi me henne och en av hennes polare till O´larrys. Å där träffade man Ellen och Amanda. Också gammla klasskamrater :).. Å tror det eller ej. Jag dansade :D haha.. Joo de e sant tror det eller ej :D
Men när jag vaknade till på söndags kvällen och kollade min mobil. Hade jag ju skickat en del sms till Julia.. HAha.. Hoppas jag  inte skrev massa dumt! (A).

Söndag !
Ja vaknade ju vid 10. Men efter ett tag får man ju reda på att klockan e 11!! haha.. Sommartid! LOL.. palla de! jag vill ju sova!. Awee.. Va hos andreas typ hela kvällen. Så hann inte me så mkt mer.

JA sen när jag kom hem fick jag reda på att jag ska till ortopeden på onsdag!! Äntligen.. Men vill inte gå sj !!.. Jag vill att någon som man gillar ska me!.

Jaja alla mina nya dikter har försvunnit!..

Man ska alltid tror att man e något
Men hur vet man att man är något?
Hur vet man att du å jag e lika värdefulla?
Jag vet att du e mycket bättre än vad jag e.
Men  just därför tror jag kan lära mig mycket av dig !
Jag hoppas du vet att någon bryr dig om dig!
För du förtjänar kärlek och omtanke!
Vet du om att du får mig att skratta?
Eller gömmer jag det så bra?
Du e inte ensamm , Jag står här å väntar på dig!


// Kosmos!!


Kommentarer
Postat av: Julia

störande att du inte kan skriva nått ..

dom borde fixa det tkr jag .
.

2008-04-02 @ 21:23:00
Postat av: Julia

wtf, mina smileysar kom inte med :o

2008-04-02 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0