Orka?

Jag mår som sagt inget bra. Det är inget att skryta om. Vaknade idag men gryma mag smrtor och ont i halsen. Vad e det som händer med mig?. Håller mitt psyke fallera?.. Ja , kanske de.
Idag hade jag annas tänkt att hitta på nått. Men känder inte för de längre. !  . Kommer nog bara ligga i sängen å sova/slappa. Orkar inte med något annat just nu.. Mår piss kass.

Fan orkar inte mer nu !..
ALLA tycker jag borde hitta på nått. Men det e fan inte kul när man inte ens kan gå!!.
Känner mig så jävla handikappad!:. Orkar inte mer nu..
Allt e fan pest åpina!!..
Förlåt alla jag sårat. Nu vet jag hur det känns.
Allt jag sett ifram mot e fan bara drömmar.
Winnerbäck?.. Nee ush!!
Fotboll. Kan ju inte.. Allt om jag har försökt träna e förlorat
Innebandy.. Kommer va så feg när jag väll kommer tebax så inget att satsa på längre.

Fan e det inte då man ska göra nått dåligt? Något dumt som e skönt för en sj. Men gör så alla andra mår dåligt=?

ORKAR INTE MER NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0