Pinsamt??

Kom preis hem. Å jag e fruktansvärt uppretad just nu !!:
Att en domare behöver gå in å hjälpa ett YNKLIGT hv till Sm--Gult e PINSAMT!!
Fy fan hur klarar du av att kalla dig dommare!!. USH!! Hoppas vi aldrig ses på Hovet !! FÖr då får du det svårt !!


Sen kom mor å far hem precis från Teaterbåten. mamma kom in å sa :

Träffade någon som du tycker om ikväll!
Okej. ? Vem då?
Nikki. Hon satt backom oss.
Ofan..
Men tror hon tyckte de va pinsamt när Jenny, Henke å jag å pappa satt precis framför.
Varför då?
Nee kändes så?

Hmm tror du inte tyckte de va pinsamt. Något som hade vatt roligt va om jag hade överraskat dom med att suttit backom dom tsm med dig!. Det hade vatt pinsamt å förmodligen väldigt trevligt för min del :).. Thihi..Men men.. Ångrar lite att jag inte följde me.. Men vi gör ju alla våra misstag.. Men ska inte tänka en ond tanke idag har jag bestämt. Så e glad att jag såg en fruktansvärt dålig dommare avgöra en Sm-Filnal okväll ist !:

Thihi...

Ha det så bra resten av kvällen :)

// Tobbe

Kommentarer
Postat av: Marina

Jo, men ändå. Tänk det blir exakt så som du drömde?

2008-04-19 @ 05:49:04
URL: http://qute.blogg.se/
Postat av: sara

hv lekte ju ;)

2008-04-19 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0