Skit också...

I gårdagens inlägg skrev jag att jag gillade att säga godmorgon till sötnosen. Det va särket därför jag missade de idag.. ÅÅ vad tråkigt å dum känner man sig också!!.. Men fick bli att skicka de nu. Inte licka roligt dock men men..

Om en stund ska man göra sig iordning för att dra in till stan. Känner mig lite nervös. Men det kommer nog gå bra.. Känner att jag e helt lost med vad jag ska göra. Men hoppas på svar idag..

Ikväll blir det Zokker för att träffa sötnosen igen.. Alltid lika roligt hoppas jag.. Igår va det bästa kvällen på länge!!..Hoppas du känner licka dant!! Tack Julia.. Du gör mig glad varje dag !!  Puss <3


None


Du å jag som kollar på solnedgånge??

Puss sötnos <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0