Soffan

Soffan är sömnens bästa vän om jag får säga.
Gick ner för att kolla på fotboll. Somnade å vaknade nu igen :)
Man sover bäst där också .. Riktigt bra för min del.

Dagen då?
Joo helt underbart väder som vanligt nu i helgen :)
Spelat golf. E nöjd med hur jag spelar just nu.
Har inte ont i knät. Men grymt stel.
Jobba imorgon. Så ingen golf :/

Men rätt bra tid för min del :).. 11.30 till 15.30 :D
Vill börja plugga!!. Så man kan gå vidare i livet !
Allt som fattas just nu e antingen ett rum som jag kan hyra eller en lägenhet..!
För att åka 6 från stan i 20 veckor klarar jag nog inte av :/

Jag vill ha reda på när nästa operation blir !!!
Vill komma igång med rehaben inne på sjukhuset också!!:
Men men ser fram imot sommaren.
Stranden, Glass, Å mkt SOL!!
Thihi


//tobbe

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe okej .. ja får la försöka då.. men tycker att jag är aktiv :S

2008-04-20 @ 22:46:36
URL: http://blooondiiie.blogg.se/
Postat av: Mart

Hur blir de med rehaben och allt nu när strejken startar? :O

2008-04-20 @ 23:01:13
URL: http://sexnovels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0