Underbar kväll (L)

Japp nu börjar dagen gå mot sitt slut. Men tycker dagen har gått fort ändå. Började lika trevligt som vanligt  Eller kanske bara e en strunt sak för vissa men för mig betyder det mkt. Jag skickar nämligen nu för tien ett sms till den jag tycker om å säger godmorgon. Hoppas det upskattas av mottagaren också Men det tror och hoppas jag iaf :)...

Dagen har annas vatt helt underbar. Hjälpte pappa lite med hans jordbruk. Va länge sen nu. Men kände mig lite stressad mot slutet hade ju sagt att jag skulle komma till Zokker (våran fritidsgård på öland) vid 3- Sen ändrade jag det till 4 sen va jag nog där vid 5.. Shit känner att jag måste lära mig att passa tiderna bättre.. Men väl där va det helt underbart.!

Började men att jag bjöd på mig sj å alla som va me på ett skratt. Haha jag ställde nämligen upp på Sing star.. Haha någon nya stjärna e man kanske inte men kul hade vi :D haha.. Men gäller ju att bjuda på sig sj..

Sen när jag kom ner kände jag en doft som e så grymt god. !! DÅ får man reda på att dom hade gjort Kroppkakor!!. ÅÅ tror du man va sugen ? .. Ehh ja!!.. Men hade precis ätit så va inte hungrig! :(.. Men men .. Sen Va det helt underbar. Hand i hand satt vi å kollade på när Uffe lekte Gimmly på Sagan om Ringen.. Haha .. Grymt kul. Sen Satt vi där å det va så underbart!!.. Längtar tills nästa gång!!.. Saknar dig så SÖTNOS!!!

Imorgon har jag bestämt att vi ska göra Snikers kakor!!. Japp .. Jag som inte äter godis.. Men e så grymt sugen!! Så Känner att jag måste.. ;:.. Men men.. Tar inte du någon så kanske inte jag heller tar någon.. Vill ju inte läska dig!!:

Nää nu ska jag göra mig irodning för sämg dags!!. thihi..
Linser ut. Dushen .. Hmm det e nog inge mer.. För godnatt till sötnosen har man ju redan sagt :)...


Puss å godnatt. Drömm sött alla som läser.. 

Tack för alla komentarer!
Nytt rekord på läsare också.. Uppskattas!!


None

Tobbe    (L)  Julia!! 
Miss you so!!
 


Kommentarer
Postat av: Elin

Det kommer att gå riktigt bra ska du se.... jag hållr tummar och tår...

2008-04-10 @ 22:16:45
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Teddan

Tårna är knipta.



www.teddan.blogg.se

Detta ÄR roligt!

2008-04-10 @ 22:56:20
Postat av: Hanna ^^

ha en trevlig helg!! ^^

2008-04-11 @ 07:54:07
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Att plugga i 3 extra år till för att bara få en fast tjänst, känns lite tungt kanske. Men är det vården du vill hamna i, kör på.



Jag själv studerar jag med. En vacker dag är jag byggnadsingenjör. Får väl se om jag orkar hela vägen.

2008-04-11 @ 09:24:39
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0