Vilken dag!!

Haha vilken dag det blev tillslut..
Bröjade annas rätt bra. Menar kom up vid 8 käkade en riktig frukost. Åkte ner till hallen . Kände på knät kände absolut inget . Så tror man då att det ska bli några problem+.. Ehh nee.. Men det visade sig senare!.

Men vi i p16 fick  ju ett lag att chotcha. Va riktigt skoj.. Fick väll ett av dom bätre lagen också. Om man får säga så?  Men vann 2 å förlorade 1 medans jag va närvarande..
Sen vid 12 va det dags för det jag längtat efter så länge!!. Match mot gubb å gumm bandyn!!: Skulle bli sista matchen innan operationen å allt. Vist det blir det nu me men ville få ett bättre slut!!...Men började med att jag blev kapten!! Me like.
Å jag gjorde ju värsta fina taklingen !! Eller vad säger du Pär? haha.. Sa att jag skulle ta minst en !! Å det gjorde jag ju. Men va faktiskt snäll mot dom mindre.

Sen efter 2-3 bytten ska jag vända snabbt då händer de som inte får hände. Vrider till knät IGEN!!.. NEJ!!.. Så jag tror det inte ska va några problem Eller ont hade jag ju. Men trodde iaf jag kunde köra hem efter matchen.. Men icke Ligger vid sidan av som en slagen hjälte!!. Ont som bara den. Men kände att jag tappade känslen i foten så kollar på den efter max 10sek. Å ser att foten e blå som himlen en vaker sommardag!!. Men men tillslut bestämer dom sig att jag behöver åka in te akuten!!.. JAG!! haha Så blir inslagen i ett paket. Kan man väll nästan säga? :P haha.. Men ut på bår som en slagen HJÄLTE!! .. haha.. Men väll där inne på sjukhuset e det ju mkt dö tid. Å kommer inte på direkt att man kunde skicka sms på akuten så där blev jag rätt besviken. Men när jag väll kom på de va det de ända som jag gjorde.. Eller tjuvlyssnade på alla andras problem också.. E rätt roligt från å till XD.. Testa nästa gång du e inne på akuten.. Haha vilket jag inte hoppas händer någon!! ..
Men när man väll kommer där ifrån e ju ALLT stäng å igenbomat så hungrig som ett lejon. Tvingar mamma mig till ett kalas. Men villeb ara hem å vila!!. Eller inte bara vila !! XD.. Skriva med dig också!!... <3.
Men vad fick jag ut av mina 5-6 tim på sjukhuset då? .
1,Jag hade en bra tid så va inte lönt att på skynda en operation!! AFF..
2, Efter 5 finns det inte många kvar på sjukhuset!!
3, Jag saknar Julia efter 1min!! Undra varför!! <3
4, Å jag har haft aldles för måna undersköteskor och läkare för att minnas namnet på någon av dom !! haha
Och det viktigaste!! Jag saknar dig varje min utan dig Julia!! <3

Men nu e jag här igen !! Hemma asså.. Me like!!.. Sitter helt underbart så hoppas jag inte behöver röra mig nått mer på väldigt länge!!

Hittade Björn Guftavssons dikt i Melodifestivalene!! Den e rätt bra.. haha
När de bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka.
När du fnissar som en liten flicka.
När all oro är som bort blåst och försvunnen.
När Simba återvänder i Lejon kungen.
När man bara drar replik för att slippa krångla.
Min pappa e rik, vill du hångla?
Om man spärrar upp sina ögon o tittar bak me huvvet ut.
Då ser man gaalen ut.
De har egentligen inte hit o höra.
De e bara en grej man kan göra.
När jag dansat me dej en sommarnatt lång.
Vi satt på en parkbänk, jag var kär, du drack rom.
När du sa att jag vart den vackraste som finns.
Såg in i mina ögon o kräktes på mina jeans.
Våga styr som en kapten,
Våga fall som ett löv,
Våga chansa o se hur de går,
Vad e fegt? Vad e mod? What is löve?


Men min e väll bättre?

Du är min ängel!
Du finns alltid där för mig
Du får mig att känna mig trygg
Du får mig att känna mig värdefull
Du lyser som en stjäna för mig
när allt annat är svart
Det är just du som får mig
att tänka mig för
före jag gör nått som skulle såra dig
Det är bara du som har min nyckel till mitt hjärta
Den vill jag att du tar vara på för all framtid
Det är just du som är min rätte!
Mitt hjärta slår för dig

Aja hoppas jag fått med det mesta av denna helt sjuka dag!!

Puss
None

Låt mig få ta hand om dig!! (F)


Kommentarer
Postat av: Julia

Fatta vad jag tyckte synd om dig!

Uscha :(

Men det blir nog bättre snart (: <3

2008-04-05 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0