Vilken underbar kväll!!

Japp... Vilken dag men framför allt kväll!!.
 Började med att jag glömde att säga godmorgon till dig sötnons. Inte allt för lyckat. Men jag tar på mig de.. Sen gjorde jag mig iordning för att dra in till stan å kolla in massa olika utbildningar. Tror jag har bestämt mig nu iaf. Men inte helt säker. Ska kolla upp det sista innan. Efter att vatt där å fått massa information så drog jag in till stan å köpte en ny tröja.. Me like :)... Sen va det Zokker dags.. T

Tror det skulle bli trevligt som vanligt. Men lite mys. Men Åå vad fel jag hade. Det va super trevligt. Och hur mkt mys som helst med dig (L).. DU e helt underbar. Vist vissa kanske inte blev så glada. Men men.. Jag fick ju ha dig nära mig.. . Du e helt underbar!!: Saknar dig Julia!! (L)


Efter de åkte jag hem till några goda bekanta å va allmänt social .. Men det ända som fanns i mina tankar va hur trevligt jag hade haft de.. Miss you so !!

Men om jag ska lyssna på dom som va där ska jag satsa på ett hantverksyrke. å ta det som jag känner mest för.. Men vad känner man mest för?. E det murare?.. Eller är det snickare?. Eller kanske tom svetsare?.. Ja det är inget lätt beslut.. Men ska nog det som jag känner för stunden..

Tack för en underbar kväll alla som va på Zokker.. Framför allt dig Julia!!.. (L)

Först var du någon jag inte kände
nu är allt jag önskar att få hålla dig i min famn.
Att aldrig släppa taget och gå hand i hand
att aldrig vara ensam för vi har varann





image102


Tobbe saknar sötnos!! (L)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åå, tack desamma :)

2008-04-12 @ 08:18:11
Postat av: Sofia

Åå, tack desamma :)

2008-04-12 @ 08:19:37
URL: http://sollerax.blogg.se/
Postat av: Natalia

har du skrivit det själv? den lilla dikten längst ner?:)

2008-04-12 @ 09:14:15
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: Hon och Han

Söt dikt =).

2008-04-12 @ 09:28:33
URL: http://honmedhonom.blogg.se/
Postat av: -

Ett litet tips för att din text ska bli bättre.

Välj >antingen< 1 . eller 1 !

Inte såhär : !!..

Det ser bara störande ut.

Likadant med frågetecknena.

Och om du "funderar", skriv tre punkter, inte hur många som helst.

Och börja varje mening med stor bokstav också.

Bara några små typs! :)

2008-04-12 @ 10:54:41
Postat av: Anonym

en . eller ett !



tips


2008-04-12 @ 10:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0