Gårdagen

Ja vad ska man säga om gårdagen? asså finner inga ord för hur roligt jag hade iaf. Kan ju inte veta hur hur hon tyckte..Men hoppas att hon hade trevligt :).  Började med en pizza som vi delade på :). Tror ingan av oss 2 va så jätte hungrig. Men gott va det iaf. Sen gick vi till bion. Va lite komiskt att där vi skulle sitta va det flest personer som satt men vad gjorde de :).

Vad ska man säga om bion då? Nja inget kanon rulle men helt ok. Det va länge sen jag hade så trevligt på bio med någon :). Sen när jag lämmnade av henne hemma hos henne så ville man så gärna ge henne en kram eller nått :) men tror vi båda 2 e licka blyga så det blev inget. Men det kommer efterhand :) hoppas jag iaf.

Hmm vad händer idag då?
Hon e i stan med sin syster å jag sitter här helt sj :P nee ska nog åka ner till kusinerna tror jag :) har inget bättre för mig. Blir nog att ringa henne senare när hon har kommit hem kanske :).. Eller om hon ringer mig? men vet ju inte :). Men nu ska jag hitt på nått.





TACK FÖR IGÅR !! (L) :....... DU E HELT UNDERBAR!!! (L)
image25

Kommentarer
Postat av: Johan

assså blir dum i huvet av detta tobbe, kan du inte skriva hennes namn istället för henne:O Menar om hon läser det så lär hon ju fatta att det är henne du snackar om.. Gött att du hittat en hjärtevän, best of luck, Svensson.

2008-02-24 @ 15:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0