jag e så KÄR!!

Fan ja det har ju inte skrivits så mkt på sistone. Kanskeför jag inta har haft tid eller för att jag e så¨lat! :=

en det e ju inte de som jag skulle skriva om precis. Nee utan allt började i torsdags!!. Jag hade länge gått å vatt så där lite små för tjust i henne. Så e torsdags kände jag att jag fick ta tag i saken ! Med tanke på alla (L) dag så skickade jag henne en fin bukett blommor. där jag skrev Jag tycker om dig (L) sen mitt mobil nr. och Namnet så klart :P-
Sen fick jag inget svar från henne under dagen så på fredgaen. Men så ringde hon i stället . Det va precis när jag skulle ringa henne sj. Å kan låva att man va nervös. Men tror det gick bra iaf. Men idag va hon inte å tränade fotboll så har inte träffat henne idag. :( men vet att hon är i sandbeckshult och spelar innebandy. Så vi får ju hoppas att det ska gå bra för henne och laget!!. Men det får nog bli att ringa henne och höra hur det gick senare under dagen!

(L)

Men imån e det derby för b-laget :) me like! hoppas på seger men rätt ungt men bra lag ! Hoppas ssg underskattar oss som fan.. Men det kommer smälla det kan ni få skriva upp. Tror det kommer mkt folk också . Men hoppas hon kommer bara :) skulle va hur kul som helst å sen kanske ta en promenad efter? :) skulle träffat henne innan a-lags matchen men hann inte :( hur tråkigt som helst. Men får hoppas hon kommer ner imorgon :)


(L)image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0