Jaha vad ska man göra nu?

Jaha :( igår va n ån där dag då allt börjar bra men slutar i katastrf!. Va tagad till 100 å sen när tjejen kom å kollade så måste man ju visa att man inte kommer ge sig i första taget! Men va hos jens innan så ringde henne om hon kom ner osv. Sen När vi kom till matchen så valde mange x2 men som kapten! riktigt gutt. !

Men vi spelade riktigt dåligt. å liger under med 1-5 med 10 sek kvar i andra när jag jagar bollen å kommer fel med knät å vrider till de. Jag låvar den smärtan! asså fy fan!. Sen när man låg där å hade ont ville man bara resa sig upp å spela vidare för henne. Men det gick inte. Så där rök dom sistat matcherna i innebandyn iaf :( men men det ger ju mig bara mer tid för att träffa dig (L)-.   Vi förlorade till slut med 7-2 å persson hade gjort båda målen :)

Men fy fan så segt! skulle gå ut på gräset på lördag med fotbollen men det blir det ju inget av :(.

Men men bara å ta nya tag !.

Bio på torsdag men snyggingen iaf :) kan låva att jag längtar hoppas bara jag e lite bättre i knärt än vad jag e just nu ! Men Käk innan å bio på kvällen ! kan det bli bättre? :) NEE BARA DU Å JAG SNYGGING!!! (L)

image22Äkta kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0