Nervös

ja det kan man säga att jag e just nu !!. Men det är bara att va sig själv som hon sa under promenaden igår :) hehe.
Igår fyllde brosan 18 år. Men jag bestämde mig för att inte sitta hemma å tycka synd om mig !! så jag bestämde mig för att fråga Henne om hon ville ut å gå :). Å vilket hon ville (L). Hon gör mig så glad !!1

Vet inte om jag har skrivit om att jag e knä skadad :/ men det hände i söndags iaf :( så kan inte göra så mkt tyvär. Men mår mkt bättre för var dag så hoppas på det bästa !1. Ingen träning under denna vecka iaf :( men blir ju mer tid å henne :D......


Som hon sa igår ... image23
E det jag i dina armar? Eller du i mina? ;D

(L) HON E FÖR SÖT!!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0