Shit !!

Oj !!! Vilken dag !! asså sitter här helt ordlös :) .. Vet inte vad jag ska skriva.. Men asså TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL / DAG.. !!! Vaknade redan vid 8 å va skit nervös. Så fick lov att hitta på nått att göra så blev att göra iordning rummet sen funderar på vad man skulle göra. Finns ju tyvär inte så mkt att göra i stora Kastlösa..Men det blev inte så mkt av det sist nämda :(. Så va det där med mat då :P Jag e väll ingen höjdare på att laga mat precis men vill ju inte att du skulle gå här och vara hungrig. SÅ fick blir att försöka komma på nått att laga .. Det jobbig va att tiden gick så fort. Så hann inte komma på nått .. Så blev att prata med henne. Men tror vi båda kom överens om att spagetti å köttförssås va det bästa :P..

Ja sen blev ju det inte riktigt som jag hade tänkt mig :(. Men tror det inte gjorde nått. Hon gjorde det mesta.. :( men men . Men maten blev hur god som helst :) ... Jag fick ju ta hand om disken så tror det blev någolunda jämt iaf :S.Sen mätta å belåtna så blev det till att kolla film. Sen blev det kanske inte blev så mkt gjort.  ViIKen dag!! TAck !! Vet inte vad mer jag ska säga för att du ska förstå hur mkt jag tycker om dig (L)

Hoppas å Tror på Kärleken (L)...
NU får vi se när vi ses å hörs nästa gång :S ... Inte alltför länge hoppas jag (L).... Du gör min dag helt underbar !!


image26


Godnatt SÖTNOS!!! (L)....

Kommentarer
Postat av: Dudda

Nu har till och med jag uppdaterat ;)

2008-02-27 @ 00:26:14
URL: http://dudda.blogg.se
Postat av: Svensson

vad har du uppdaterat?:S

2008-02-27 @ 18:29:52
Postat av: Dudda

Min blogg Herr Svensson!

2008-02-27 @ 18:46:22
URL: http://dudda.blogg.se
Postat av: Anonym

se där.. hoppas du skriver gottiga saker

2008-03-05 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0