Vad känner hon för dig?

Ja det är inte lätt att veta vad du känner för mig !. Men du skulle bara veta vad jag känner för dig ! . Skulle kunna smälta i solen om det blir vi 2 ! Du e så jäkla fin å GOO!! Du är mina drömmars Flickvän!.

Men hur ska man fråga om man ska bli tsm?? hej . ska vi va ihop? låter så ungt å dum? va det inte så man sa i 1-5an? . Men vi får väll se vad som händer! Men om du som sagt bara viste vad jag tycker om dig !.

Idag e det b-lags match . !  Kan säga att det här e matchen på  hela året! Bara gammla p16 spelare och nisse förstås! :) kan det bli bättre? 

Ja det kan de. ! Om du kommer ner å kollar ! (L) vill så gärna att det ska bli vi 2 !---

Vi får se vad som händer under veckan! Ska försöka bjuda ut dig på bio och kanske bjuda på en bit mat innan eller efter? :D Bara du å jag. ? Det skulle bli mina drömmars dag om du skulle vilja följa med mig på de?!  

Har bestämt mig fr en tattoo idag ! tror det blir denna.!
image21



// Tobbe kosmos


Kommentarer
Postat av: Dudda

Vann ni?

2008-02-18 @ 00:44:33
URL: http://dudda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0