Bilar :)

Ja då e det dax för min brors generation att skaffa körkort och bilar. Men vad e en bra första bil då? Hmm jag vet inte de heller men jag ångrar mig lite att jag köpte Peter Martinssons bil så fort. Jag menar skulle ha väntat ännu längre. Säger inte att det är en dålig bil absolut inte men hade särket gå å få en liknande saab biliggare. Men den jag har nu vill jag helst bli av med. Inga som helst problem men den heller. Men vill ha en 9-3 aero lite små stylad å trimmade så det händer nått :). haha Men känner att jga inte kan köpa någon ny än :(. Måste vänta tills jag får ett fast jobb så man vet att man får en fast inkomst hela tiden. Men vet iaf vad jag vill ha för någon

Vet att brosan vill ha volvo . Vist det är inte dåliga bilar man SAAB POWER ska de va !!
Vet inte vad mina andra polare e sugna på för bil men hoppas på att dom följer mig :) haha  SAAB POWER


Det ska vara en Saab så klart :) sen vet jag inte om jag vill haden ny eller gammla karosen men en Saab 9-3 aero blr det näste gång när det nu blir. För hoppningsvis inte allt för länge.

Men vill tacka Stofie å Markus för helgen hade skit kul även om det inte märktes :( Ledsen att jag int eva nått rolig i helgen men hoppas vi kan hitta på nått nått någon helg igen !!...


Imon bär det av till stan. Ska köra in bror min till stan. Först trafik skolan. sen skolan. Men ska försöka komma hinna emellan med att bytta in 2 spel på Game Stop men får se om Markus jobbar. ! :) ..
Men får åter komma med de.
image15 

Vill uppp på DIF-aik iår me . Hopppas du e sugen. !!! Kusinerna har ju bytt upp sig också !!..

Kommentarer
Postat av: Anonym

herre gud du är ju en vuxen människa och stavar som en 8-åring

2009-08-24 @ 23:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0