EN rolig helg!!

Ja det var ju ett tag sen man skrev :P men Har inte haft tid att skriva. Har haft fullt upp hela helgen :D

Började i fredags! då jag å Markus Karlsson skulle kolla på bio :D Premiär å allt! Vi kollade National Treasure - Hemligheternas bok. Asså den va skit bra !!! Sen Åkte vi hem för att spela Guitar hero 3. Vi hade skit skoj. Sen på Lördagen Blev vi ensamma hemma eftersom mor å fra ;D haha åkte till b-holm. Så då passade jag å Poddie på att dra en PIZZA!!! Medans Markus åt hemma / .. Men Men., Sen på kvällen kom stofie upp också. Tror han också Guitar Hero va kul :P. Men det blev rätt sen tror vi la oss vid 4 eller nått. Så det som va planerat dagen efter blev inte av. :(.

Skulle igentligen åkt in och hälsa på Andreas . Men kom inte upp i tid. Och hade a-lags mach vid 20i 3 så Kände att tiden inte räkte till. Men får ta det i helgen !! Matchen då? Ja vi Vann med 11-3. Hade ett sånt sjukt läge att göra första a-lags målet men men nog om de ;D. Alltid skönt att vinna !! Nästa match blir på fredag med b-laget hoppas jag !!! tror det va cl :D --- Men men ska kolla på Band Of Brothers nu.. Har ni inte sett den så har ni missat nått !!!


//tobbe KOSMOS!!!   NR 12 FÖR ALLTID!!!
image9

Kommentarer
Postat av: johan

var det henri som hade nummer 12 också tobbe?

2008-01-14 @ 18:09:57
Postat av: Dudda

Helvete... 12 är ju mitt gamla nummer ;)

2008-01-14 @ 20:27:58
URL: http://dudda.blogg.se
Postat av: Kosmos

Jo det stämmer Johan.. Men bara i Landslaget :P haha. I arsenal hade han 14. Vet ej vad han har i Barca nu xP

Ja det är ju de David :P Men jag har tatt ansvaret att bära det en stund tills du e tebax till skansen.!!
Har det både i Innebandyn och i Fotbollen.!

2008-01-14 @ 23:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0