Första ;D

Ja då var det dags att börja skriva lite blogg. Hmm hur ska man börja sitt första då? Hmm, ja det är inte alltid lätt att skriva har jag märkt. Men kan väll börja med gårdagen som va en lång dag för min del. satt emsamm hemma störe delen av dagen med mkt musik. Men vad mer kan man begära av en sådan person som mig? Men runt 5snoret åkte jag ner till skansken hallen för att åka till lessebo för att spela bandy match med b-laget. Hade förhoppningar att vi skulle ha en del a-lags spelare med oss, Men den försvann rätt snabbt. Ljungis hade lite nackspär. foffen, peter hubbinet, tissan. Matrin Björn K, Jimmie Nilsson, wiberg hade alla tackat nej. Antar att det va för att det va en lång resa. Men med bara 2 fulla femmor med en avbytare. Spelade vi helt Ok. Men det märks att det är orken som tryter mot slutet. Men men bara att ta nya tag. '


Men sitter här i mitt nyrenoverade rum och försöker hitta alla mina gammla vänner som jag var med när man va liten. Tror jag har hittat dom flesta.

Andreas (P): Ja vi har ju  varken pratat eller sets nått sen Hmm ja stockholms resan typ !! Vet inte vad jag har gjort dig? Men verkas som du inte ha kontakt med mig. Så ok för mig!! Aven om det är lite tråkigt eftersom vi ändå vatt polare sen vi var typ 2-3? kanske ännu tidigare vad vet jag?

       Jag menar hade vi inte kul tillsammans i stockholm?        

Daniel (lunda) : Ja, du åkte ju till torsås och pluggade i 3 år så kanske är med förståligt att vi inte har så mkt kontakt. Men kanske kan ta tag i det efter din lumpa tid ;D Lycka till !!

Bröderna Svensson (johan, Mårten): Trots att vi är grannar ses vi typ aldrig. Jag menar vi e ju trots allt grannar!!

JOSSE!!: Ja, fan vad jag saknar alla våra pratstunder som vi hade ibland. Men där va det nog jag som får ta på mig att vi blev sånna jävla ovänner!! Asså kan inte säga mer än Förlåt igen. Jag betede mig som en jävla gris!! asså fan mår dåligt att bara tänka på de. :( . Men ångrar att jag inte lyssnade mer på vad du sa !! Vi kanske hörs på msn någon dag ;D

Jeppe: Min gammla klasskamrat försvann ju i 2an men klarade mig helt ok som ensamm kille i klassen även om det var jobbigt att bli anklagad och anmäld för massa skit!! Och tack vare kuraton ville ta sitt liv!! Vilken dålig kurator !! Helt sanslöst!!

Persson (Alexander)  Ja, vad ska man säga? Vi kanske inte är goda vänner från början. Men har kanske blivit mer å och mer vänner. Kanske beror på att du och brosson var och e väldigt mkt tillsammans ;D Men det kanske inte hindar oss från att vaa mera tillsammans och hitta på en massa roligara saker till sommaren!!

Mecky (markus) Ja, Är väll typ lickadan som han över :P. Tror du är mer kompis till poddie än mig. Men men.!!
¨
Stefen: Ja, spelar ju golf ibland, Men vi är mkt periords vis. Kommer å gå med andra ord. En hel del msn skrivande också. Även kaske där mer som poddies vän? Vad vet jag?

Markus Karlsson : Ja, Fan vad kul vi har haft. Stockhols resa som jag sent glömmer. Hv- Resa. Ja, vi har väldigt kul ihop men det är ju så långt i mellan sakerna så man hinner ju glömma hälften. :(. Men på fredag blir det BIO ;D helt sjukt kul hoppas jag. Hoppas på en favorit i repris. haha Säger man Thai silk till oss så blir man ju nästan illamående! haha, hur mkt läsk och mat soch även 2 feta godis åsar om det va den kvällen kommer jag nog aldrig att återuppleva igen om man inte verkligen vill.! Och platserna vi fick man man ju it eklaga på heller. längst upp helt själva. kan det bli bättre? haha Men vi får se vad som händer i framtiden.

Sen har jag massor från klassen !! Stefanie, Lelle , Annie, Jennie, Amanda, Ellen, Sofie, Martina,

Sen är det där man tjejerna också. Jag har haft en del längre förhålande tex Emma jensen. 1 år minst. Fan vad kul vi hade men va sen 5an !!! Sen massa korta förhålande innan, haha kanske inte ska skriva alla namn här. Men blir det många som vill veta så kanske det kan komma upp här ;D

Frågan en om jag har haft någon sen Emma.!?
Jag säger inte att jag inte vill ha någon för det vill jag!! Har även försökt. Men fått nobben HELA tiden. Jag vet inte vad jag kan göra för att fler tjejer ska gilla mig? . Rätt svårt att förändras om man inte vet vad man ska börja med?. Men att skriva på msn och sendan skcika blommor va nog ingen höjdare. Men kändes rätt för stunden ! (L). Men vi kanske inte e rätt för varandra även om jag ville hoppas på de. Men Men :D

Va ju tänkt att jag skulle fesat i helgen med Persson men det blev tydligen inte så? :( Tror han skulle med Mecky till P-H?
Men vi får se vad tiden löser som jag brukar säga.

Kommentarer
Postat av: MecKy

Det låter som en bra start tobbe! (:
vafan jag e mer kompis med dejj än poddie?

eller typ lika men jag e ju mer med dejj xDD
puss :*

2008-01-09 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0