Guitar Hero

Ja, som rubriken säger ska jag skriva lite om detta Underbara spel :)
Satt och kollade lite på youtube.com igår och hittade helt sanslösa barn som spelar spelar!
När jag köpte det veckan innan jul trode jag det skulle vara skit lätt. Men verkligheten sa annat. Tror jag knappt klarade någon först men det kom mer och mer. Tror jag hade klarat mer än halva på den lätta nivån. När Persson och Mecky kommer på besök. Ska jag va ärlig trodde jag att jag för en gångs skull skulle få briljera med något musik instrumet.! Men ICKE. Persson och Mecky va hur bra som helst !!. Tror persson va kvar rätt länge och spelade med brosan. Han klarade redan då medium!!

Men åter till alla sjukt begåvade barn mesta dels i USA. Säger inte att dom 2 inte är begåvade men Asså dessa barn. Vist den första killen som jag ska vista kanske inte är barn men ändå!!

http://www.youtube.com/watch?v=-9ao_vOsZkg

Asså Through the Fire and Flames på Xpert. Den är ju hur jävla svår som helst på Medium!! Men det kanske e jag som är dålig? Men ändå. Sen finns det helt sjukt begåvade barn som denna 8-årngen:

http://www.youtube.com/watch?v=q4jyL1k1oxo&feature=related

Asså 8 ÅR!!! Och en av dom bästa på Guitar Hero. E man begåvad då eller är man lätt lärd? Asså jag e så sjukt inponerad av dessa. Men som JOsse sa någon dag på msn :D

Övning Ger Färdig Het :D

image7

Ja nu e det då snart dags för att träna som jag gör nästan alla dagar i veckan. Finns det nått härligare än att träna? Nja tror inte de. :P . Men innan ska jag Till persson och Slappa :P brukar det bli iaf. Menfår se hur mkt slappande det blir lär ju få ringa 1 eller 2 samtal också :P UHSSSS. Men uttagning idag !! hoppas fan att man får va me ;D Får återkomma om de.

Komentera som Mecky har gjort !!! Blir mkt rolgare och skriva då ;D





Haha måste bra skriva på vilket roligt hurmör jag e på ;D ... Helt samnslös sjuk är det när man e på ett så bra retnings hurmör som jag e på just ju.. Finns inget bättre .. Eller jo om man hade en tjej att umgås med förstås!!! men asså kanske är lite synd om den eller dom jag trakar på min favorit hurmör ;D haha Sorry persson ....haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0