IdrottsGalan 2008 !!!

Jag sitter här och är SKIT sur över vissa pris deltagare !! Jag menar Kolla en sådan som Nicklas Lidström !! Mattias Ekström!! Är inte dom större och mer värda Jerings Piset än sussanna kallur? och Anja? I mina ögon är dom de. !! Vist man ska ju inte säga att dom 2 har gjort stora saker! Men kolla Nicklas. Han blev vald som bästa back i NHL 2 år i rad. Och bästa Erurope genom tiderna!! asså vad då stort? Mattias då? Stcc tror jag det heter som han kör? rätta mig om jag har fel !.. Asså 2 år i rad? och inte fått pris i Sverige för de?


Hoppas Mattias inte behöver göra som Tony Rickardsson fick göra! vinna 4år eller om det var fler kanske mindre Men ändå. Vist det kanske fanns andra stora perstantioner då också men men .
 
Fanns fler priser jag blev sur över man ska ta upp dom lite senare under dagen. !


Men kvällens Höjd Punkt var när Sven Tumba fick Herders Priset !!! Vist Kanske är väll för mig att säga .. Men det han har gjort för svensk idrott kommer ingen INGEn att göra om igen !! Han e Störst i Svensk Idrott!!



image10

                           SVEN TUMBA!!!






Ja nu har man då tränat igen !! Asså blir så JÄVLA sur på vissa personer. KÄnner att dom skiter i vissa träningar pga att det inte är någon A-lags match i helgen. Asså hur tror ni att vi som tränar varje gång om vi inte är sjuka förstås känner?. Bist kan för stå F-stan killarna som har sin Fys tid i fotbollen känner ju Olander sen innan så vist det är skitt jobbigt och Nicklas Wiberg!. Jag menar han Behöver inte tränamed oss han springer snabbare och har bättre teknik ändå. MEn alla andra. Vi var 8 man på en hel trupp som var och tränade idag. Vart e alla andra? För det va inte många a-lags spelare om man säger så. Vet inet om man kan kalla mig a-lag spelare men Foffen Peter Jens, Asså 4st på en hel trupp!! Det rä för dåligt. Men men

Sen ringde Haik idag och ville att jag skulle komma och träna med dom, Vet igentligen inte varför men kul va det iaf. Men tråkigt att man e SÅ SJUKT jävla dålig för tillfället. Känner att man har för mkt bandy tänk i sig just nu. MEn emn det kommer hoppas jag. Tror vi var mer än 25 idag. Mer än vad det brukar vara på en Mörby träning. Men skit samma .Kul va det iaf. Vist jag vet inte om jag ska stanna i Mörby iår men får se hur det går. Tror nämligen inte att jag kommer få spela så mkt a-lags fotboll. Men vi får se när vi går ut på gräset för det är där jag e som bäst!!!

Nää nu blir det att sova lite. Får se hur man gör imån. Funderar på att söka ett jobb som är mitt sista vall!! Känner ingen större lust men Behöver pengar så man kan kanske köpa en ny bil eller en lägenhet i stan. Men vi får se. KÄnner inet för att gå hemma hela dagarna längre. !! E lite sugen att gå som lärling okså men vi får se vad arbetsförmedligen säger när jag väll kommer tillskott att ringa!!

image11


//tobbe KOSMOS!!!

image12


Kommentarer
Postat av: Andreas (P)

Tumba äger alla andra..å så är han ju Djurgårdare!=)..Näe du har rätt..tycker att lidström ska ha något stort pris, man fattar inte hur stor han är i USA...Men Kung är endå Zlataaan!!!!

2008-01-15 @ 14:22:31
URL: http://youcantbeme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0