Åå...

Känner mig väldigt nere nu :(...

Varför kan man inte få tillbacka mitt gammla å hela knä.. KÄnner mig så nere för att jag känner att men inte e så långt borta men ändå så kan jag inte spela :(... Mår inge bra. Hoppas du får mig på bättre humör än vad jag e just nu :(..
Men det tror jag.. Med bara ditt lende så blir jag glad. å Träffa dig ja helt obeskrivligt...!!



Imån blir det jobb .. Sen hem till dig (L)... Tror jag inte hinner med mer 



Jag har aldrig varit så glad som jag är nu

Du betyder så mycket för mig
Jag kan inte förklara känslan

Av att ha dig där, helt närvarande

Att veta att du finns där

Jag saknat dig här hos mig (L)...


image37

Du å jag (L)...
Dröm sött min SÖTNOS!! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0