Äntligen !!!

Ja känner mig rätt glad :P. Men rätt besviken på blogg.se också. Skrev en massa riktiga grejer igår å nu e allt borta. SÅ käns rätt segt!.

Gårdagen var väll inte allt för rolig dock. Träffade masssa släktingar som man inte träffar allt för ofta. Känns rätt kluvet att säga att man tycker det e tråkigt. men .... Kände mig rätt nere så rätt jobbigt när 30 pers kommer å fråga hur de e med mig hela tiden Till slut gick jag ut på en lång promenad. Kändes riktigt skönt att få rensa huvudet lite. Men kan ju säga att vädret inte a det bästa när jag va ute å gick. Halv snöstom?.. Men va då.. Fick ju ut de jag ville.

Med tanke på rubriken så skrev jag den igår,
Äntligen så va jag hemma igen efter kalaset.
Äntligen satt jag i min sköna fotölj å slappade.
Ätligen har min katt fått kattunge.


KOmmer bilder på den senar om jag får fram den :). Ligger en bra bit in i mina gaderob. Så ska göra mitt bästa.


Måste bara säga att jag igår läste en blogg som gick rakt in i hjärtat. Du får allt att verka så lätt även om det e så svårt. (F)

Sitter här å kollar å film nu igen. KOllar på Step Up.!. Hur bra som helst. Har ni inte sett det så gör de!: Hur jäkla bra som helst! Ny på min top 5 lista

1, Bee movie
2, Alvin å Gänget
3, Step Up
4, Seven
5, Band Of Brothers

Vilka e era favoriter?


image77

// tobbe


Kommentarer
Postat av: svensson

tur att jag släpade med en riktig film, seven vill säga så du får lite perspektiv på bra och dåliga filmer min gode herre :)

2008-03-24 @ 23:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0