AOOWEEE

ASSÅ BLOGG E CP PÅ KVÄLLARNA!.. Gick miste om värsta fetta inlägget å nya dikten å allt!. Fick äntligen till den så där som du brukar få dom :/ Men men .. Bara att ta ny atag :(..

Ja tror det eller ej . Men jag åkte ner. Va riktigt kul att träffa Barbro igen-. Kändes väldigt länge sen jag gjorde de nu :(. Men om man ändå kunde va så glad som du a idag asså då hade man ju kunat skratta åt allt elände!., Men men.. Men shit vad folk det är på Zokker! Va nästan skrämd!. Så hoppas det håller i sig!!.. ÄLSKA!

Fick dock inte käka mitt favo godis :(.. När jag upptäkte de hade dom stängt kassan!!.. Så blir att dra ner imån igen. SKa köpa 3kg om jag får :) haha.. Minnen som man aldrig glömmer!!...Folk undrade om jag a normal. Köpte 1kg apor. Hur goda som helst!.. MEn gott e de å mer ska det ätas imorgon!!. hihi

Shit asså känner att jag behöver städa mitt rum !! .. Men Orka de nu? .. Hm nja senare kanske ..
 Just de.. ÄNTLIGEN har jag fått tid hos ortopeden!!. Så nästa onsdag gäller de!!. Shit 7 veckor! De e lång tid de!..Men men Fått tid nu iaf!. Så hoppas dom hittar felet så man kan börja träna igen!! SAKNAR Å LÄNGTAR!!



Jag lovar dej, jag skulle aldrig lämmna dej.
Du skulle va mitt allt och jag skulle älskar dej.
Får jag ha mina armar om mej,
Jag  viskar svagt i ditt öra "Jag älskar dej"
Men det är så svagt att du inte ens kan hörat.
När vi sitter å pratar och håller om varandra,
sitter jag o nästan tjuter av lycka för att du är där.
Jag vill kyssa dej på halsen och säger " Jag älskar dej"
men jag är inne i din dröm eller i andra tankar och märker inget.
Jag har röster i mitt huvud som gör mej galen:
haha du är ju patetisk!
Hon kommer aldrig kunna älska nån som dej.
Men jag vill värkligen,
jag har aldrig kännt så här för (F)




Kommentarer
Postat av: Julia

3kg, du är ju galen :D
haha ^^

2008-03-27 @ 22:43:20
Postat av: Tobias

Haha lite kanske. Men godis e ju gott :)
haha

2008-03-27 @ 22:50:35
URL: http://tobbekosmos.blogg.se
Postat av: Julia

btw, dikten va jättefin! :D

2008-03-27 @ 23:19:11
Postat av: Tobias

Haha
Tack (F)

2008-03-27 @ 23:56:50
URL: http://tobbekosmos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0