Awee.....

Idag fick jag äntligen min sovmorgon := haha. Känns dock inte allt för kul när man vet att en viss person ska upp vid 6 eller 7 :P.. hehe. Men men.


Idag blir det utgång med Andreas. Va länge sen nu.


Men innan blir det att kolla på A-laget mot Hossmo. SÅ åker nog direkt till Andreas efter matchen :)..Eller om jag bara ser första. Men ska kolla upp de :)..

Håller tummarna för att det har gått bra för dig idag på loppisen!: 

Tack för gårdagen!! Till alla som jag va me!. JULIA uffe och Maria!!. Hur kul som helst!!... ÄLSKA Å LÄNGTAR till nästa gång!!


Drömmar!

känner din kalla hand
mot min svala kind
glömmer den aldrig
hur en tår varsamt föl ner på
det dagg fuktiga gräset
den mörka sommarnatten
mins dina ögon
hur dom såg in i mej
brydde du dej om mej
mins hur jag log
när du var hos mej
du kanske inte såg mitt leende
men det fans där inombords
lyckan att höra din röst
i mitt öra
hur den sakta viskar
jag älskar dej
fast jag vet
detta är bara en dröm
som aldrig hänt
mer än i mina drömmar
efter jag sett dej


Längtan

All min längtan
har du väckt.
Den sträcker sig
mot havet.
Jag hör havet brusa
hav av ömhet inom dig
av oförbrukad ömhet.




Jag trodde du var den för mig, men jag trodde fel.
Du Ljog,Svek och du var inte ärlig.
Men jag kunde inte motstå dig endå



Kan du ens höra mitt hjärta, när det ropar ditt namn.
Kan du ens se och förstå, att jag vill vagga i din famn.
Istället för att inte lyssna på mig, så kan du höra vad jag vill,
Istället för att inte se och förstå, och bara stå still,
Så kan du se att jag älskar dig, för du är kärleken i mig.


image104


Återkommer kanske!!

//Tobbe

Kommentarer
Postat av: N

Alltid skönt med sovmorgon :p

2008-03-29 @ 12:14:37
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: Maria

Hahah gårdagen går bara inte att glömma :D

2008-03-29 @ 14:07:15
URL: http://sockerbarnet.blogg.se
Postat av: Tobias

Nej det gör den inte! ÄLSKA!!

2008-03-29 @ 14:57:27
URL: http://tobbekosmos.blogg.se
Postat av: Julia

jag skulle också velat ha sovmorgon.. x)

2008-03-29 @ 15:04:32
Postat av: Tobias

Haha.. Skrev ju att jag hade dåligt samvete XD.. haha!!

2008-03-29 @ 15:06:23
URL: http://tobbekosmos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0