Bandy dag :P

Ja det kan man väll säga att dagen har varit :P .

Började dagen med att se vasa loppet :P haha.. Åka skidor i 8tim Nja inte min stil direkt. ´. Men tröttnade på de rätt snabbt :P.

Låvade ju dig att jag skulle ner å kolla på när du dömde Poll spel med pojkar och flickor födda 98-00?. Om jag mins rätt :P. Så va där vid 12 men ingen skymt av dig :(. . Men sen till slut efter ett tag kom du (L). !!. Sen när man satt där och pratade med dig tog du fram en pasta salad ME LOVE :D .. Luktade så gott !! Sen va men hungrig redan innan matchen hade börjat.. Men men klarade mig iaf :).

Matchen då :P mjo Mörbys framtid vann med 9-1 så. rätt klar seger.. Under matchen kom då Jens också :P haha vilken goo bit han E!. .. haha sa att han skulle komma vid 12. Men kom vid typ strax innan 2 :P haha Tror jag måste lära honom klockan asså (L): .. Men hungrig efter lukten från din pasta salad. Bestämde jag å Jens att vi skulle köpa nått att äta innan vi åkta för att kolla på F14. Fibk-MÖRBY!!!: Som vanligt tog vi ju med oss maten in i hallen xD.

Va en riktig bra match att se på. Men lite målsnålt. Men det tråkiga va att dom förlorade :( 2-1.. Men va fan. Trodde jag skulle hinna träffa dig efter matchen. Men icke :/. Tror tyvär att du blev arg efter förlusten eftersom ni va så nära!!. Men tiden gick aldeles för fort denna gång också . Så hann inte säga hur duktig du va!!!  PGA att A-laget hade match i kalmar. Så SAAB POWER!!! IN TE STAN. Va där precis i tid !!..Denna match vill jag inte skriva nåt om .. Förlorade med 8/9-1 tror jag. ...Sur att sitta vid sidan av å inte kunna spela :/. Men så e de.  


Men fick iaf höra din juvliga röst innan ´dagen va slut iaf. Ringde henne men ingen (L) hemma . Men som tur va ringde du upp iaf (L)...

Imån blir de att gå till sjukgymnastiken med knät :(.. Vill att du ska följa med som stöd. Men skolan :/ BLÄÄÄ PÅ DIG!!!.... Annas SOVA (L).. Prata med (L).. Hoppas jag iaf (A)::....


                                                 Jag har aldrig varit så glad som jag är nu

                                                 Du betyder så mycket för mig

                                                 Jag kan inte förklara känslan

                                                 Av att ha dig där, helt närvarande

                                                 Att veta att du finns där

                                                 Jag saknat dig här hos mig (L)...




                           image28
 
      Ska sova å drömma mig bort långt bort i FJÄRAN med bara dig vid min sida
                                               God Natt På Er !!!(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0