Boring !!

Ja så känns det fortfarande. Kommer inte precis närmare tebax till fotbollen precis. Utan vägen tebax känns bara längre å längre !. Vet inte vad jag ska ta mig till längre. Allt känns så meningslöst!. Jag önskar att jag hade haft någon som du här hos mig. Någon som alltid e posetiv hittar alltid nått gott ur det dåliga. Jag vet inte hur jag ska ta mig till för att få tebax dig !: Allt känns så hopplöst tyvär.. :(.

Idag kanske man far till f-stan har nämligen inte ork.. Lustigt va? :(  . HIttade en del snygga tröjor på HM så hoppas mamma kan handla hem dom :)..

  

Nå vad tycks ;).. Hoppas man får hem allt :) hehe

Kommentarer
Postat av: juwliiah

fattar att det känns hopplöst & tufft,
men om man inte upplever jobbiga grejer,
hur ska man då kunna uppskatta allt det underbara? (:
det blir nog bättre snart! (:

2008-03-21 @ 11:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0