Brsit på annat :(

Tårarna bränner på min kind
Det gör så ont
Blodet rinner ner för mitt bröst
Önskar att det kunde ta död på mig
Min själ är redan död men kroppen lever än
Går runt i världen som ett levande lik
Försöker förstå
Försöker hitta vägen ut
Men jag går bara vilse hela tiden
Försöker hålla ut, rätta till allt
Men det går inte
Det gör så ont
Såren på min kropp värker
Det är en outhärdlig smärta
En smärta som jag inte står ut med längre
Jag lägger mig ner, blundar och mer
att jag ska få somna, slippa se
Och aldrig, aldrig någonsin vakna mer.



image92


Kommentarer
Postat av: juwliiah

och du säger att du inte är duktig på att skriva.. 8)
superfin! (:

2008-03-26 @ 18:44:18
Postat av: Tobbe

asså.. Mina kan va Okej.. Men dina äger!
Men tack (F)

2008-03-26 @ 19:11:52
URL: http://tobbekosmos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0