Dikt.

Kände att jag skulle försöka skriva en dikt igen. Hmm ...


Ensamast.

Jag vill dö samtidigt som
jag vill leva.
Vill bort här i från och aldrig
mer återvända.
Vill utbilda mig som en "normal" människa
samtidgit som jag vill SKITA i allt.
Vill skratta när andra gör det
och samtidgt mena det.
Jag känner mig TOM.
Utan smärta,
utan hat,
utan lycka,
utan kärlek och
utan att känna mig älskad.
Är less att ständigt bara
finnas till.
Vill att någon ska bry sig.
Älskar mig,
kramar mig.
Vill att någon kan titta mig i
ögonen och säga
du är värdefull
det finns ingen som du.
Jag älskar dig och
du betyder så mycket för mig.

image88
Hmm kommentera GÄRNA!!


Kommentarer
Postat av: juwliiah

Den va jättefin ju! (:
Och Tobbe, det finns ingen annan som du, alla är unika och kan inte ersättas av någon annan (:

2008-03-26 @ 11:16:18
Postat av: Tobbe

Tack (F).
Nee jag vet men det är inte alltid man tänker på de dock :(. Så känns rätt bra att höra det från någon annan också (F)

2008-03-26 @ 11:29:42
URL: http://tobbekosmos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0