:(... E så sjukt nere atm....

Känner mig så nere :(.
Trodde det bara va att träna upp knät å röligheten :( men icke!!!...
 Näste del av sagen om mitt lille knä blir att få en remis så man ska in till lassarettet igen å få det titthåls opererat? :(...Fasen vill ju tebax NU!!!: Saknar fotbollen så mkt. Saknar ju inte fotbollen så mkt som jag saknar dig !!! (L)


Fasen får höra från andra håll från ditt tal igår på Fn-rollspelen.. Asså du e helt underbar !!  
Tråkigt att jag inte va där och lyssnade :( . Men har läst delar av det iaf !!..

Dagen börjar gå till ändå. Dagen så började så kass men det tråkiga besketet om mitt knä. Slutade så bra!. Menar det är inte varje dag man blir posetivt överaskad av att någon loggar in på Msn ^^.. !!  Hehe. Men Jag saknar dig så.. Varje gång jag skriver mer dig drömmer jag mig bort å ser dig vid min sida?!. Kanske som sagt bara e en dröm? men vill så järna att hmmm wow nu kanske jag börjar gå in på fel saker :S. Men får ta det där imorgon ist.

Morgon dagen då? Joo besktning av bilen. Tror å hoppas att de ska gå bra man alltid lika nervös .!!. Annas vet jag inte.. Eller kanske blir att dra en runt på stan för att hitta en ny tröja .. Men får se vad som hinns me.. Det ändå som jag just nu sitter å tycker e dåligt med morgon dagen är att du har Fn rollspel till 22 så kanske hemma runt 22.30 eller nått. Så kanske inte höres? ... Så min längtan blir bara större. Får hoppas på en samtal ist.. Fasen också nu kom jag å tänka på de me :(. Sjukgymnasten kanske ringer imån å vill att jag ska in till lassarettet å göra titthåls grej i knät...... ..


Jag vill ge dig all min kärlek
Så nästa gång du känner smärta låt mig trösta dig av hela mitt hjärta.
Så låt mig få visa dig min kärlek till dig.
För jag vill ge dig min kärlek till dig.
Och det vill jag att du ska veta min älskade
                
  
  image32



image33

God Natt min Sötnös! (L)..
Dröm dig bort från verklighetens alla hinder!!
(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0