Film

Ja sitter här å kolar film med lite polare. Sj sitter man på msn å skriver blogg xD.. haha ,,,


Men aja imån får det sören hände nått.. Men vi får se :) blir kansk eatt åka ner till P å hyra film eller nått :)..

Aja ska väll va lite halv social med mina vänner som sitter här atm..


Ja nu har man då sett Seven . Den va väll rätt bra tror jag. Får se vad som händer nu restan av kvällen. Tydligen ska som spela Call Of Duty 4 just nu. Men jag orkar inte.. Har ingen lust att gamea :P. Hehe. Men Finns ju typ ingen rolig ine på msn heller.

Men imorgon får vi se vad som händer för min del. Känner för att tärna men persson har man inte sett skympten av så har inget gym kort atm.

Det känns hårt att få höra det om å om igen. Men det är bara att ta lärdom av. Som jag har förståt de så skriver å säger jag att jag tycker om dig mkt för ofta och till slut får orden ingen betydelse. Okej. Å som sagt jag kommer ta lärdom av detta å kommer gå vidrae. Även om det inte blir med dig.. Tråkigt men känns bäst!


Aja..

Over and out to tomorrow xD

image75

Sov så gott allihopa (L)

Kommentarer
Postat av: svensson

säger bara smack på cod4 det vet du!

2008-03-24 @ 23:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0