Finns det hopp?

Ja det kan man undra ibland. När man inte kan lita på en vän som man känt hela livet å gjort allt me typ. Känns det väldigt tomt. KOmmer inte säga vem för det kan bli ett jävla kaklande och det orkar jag inte med just nu.. Jag vet inte längre vart man ska ta vägen. Knät e åt helvete, Jobb e det dåligt me, vänner sviker vad finns det kvar att leva för?. Vist har jag många vänner kvar men du betyde så mkt. .!.

Jag önskar bara jag hade någon som dig som jag tycker så mkt!. Kom hit till mig här å nu. Vill ha hos mig just nu. Trots att jag e så nere. Jag önskar att man va en riktig drömprins som kunde rida på en vit häst få den man pekade på . Varför kan inte livet va som en saga men ett lyckligt slut?. Jag vet int elängre vart jag ska ta mig till men som sagt kniven ligger inte alls långt ifrån. Känner att man bara vill få slut på allt lidande å hoppas på ett liv i sagonas värd. Shit varför började ögonen rinna? Hjälp man gråter. Shit vad ovanligt nu för tiden INTE!!..



Jag vet inte vad folk har emot rosona som jag e sugen på. E en ros för bögar? Varför ger vi rosor då till dom vi älskar?. LOL.
 
Å johan varför jag vill göra en tatto e för att få ut smärtan inom mig. Tatton ska bli något som man här där för att minnas tiden som gått och har lämnat backom mig!. Behöver nått att va stolt över. Önskar att jag kunde visa den som jag helst vill ha. Så ni verkligen förstår. Önskar att ni får se den snart!! 

image71

Jag e drömmanas kille.
Drömer mig bort med dig i närheten
Men när jag ska sova drömer jag om ensamhet å saknad 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0