Hmm....

Ja sitter här å funderar på vad man ska hitt på. Vet inte om jag behöver hitta på nått heller.. Har ju träning snart igen :).. Grymt nervös.. Men det ska nog gå bra. Jag vet inte vad alla som läser min blogg tycker att jag ska tatuera mig.. Men känner att min rygg känns lite tråkig.. Sen behöver jag hitta nått att ha som man kan va stolt över.. Men får se. Kostar ju en del.. Men men
Ska ner å käka nu igen !! SHIT tredje gången idag.. Å det e ju inte dom små potionerna..


Imån får vi se om det blir något gymmande på morgonen :).. Fick inte tebax kortet som jag hade lånat av persson men får kolla upp de med honom sen. Tror inte att det ska va några problem :).. Jaja.. Ska ner å ta en macka nu iaf.. Så man får någon Energi till träningen :)...Aja.. Åter kommer efter...


image65

Den fast med en ros i mitten lär det nog bli !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0