Hockey

Ja nu har jag  kollat på Hockey. Gick väll inge bra förlust med 4-1- Men ny match imån !! Hoppas på vinst annas åker ju DIF UT :(...


Men varför kan det inte va DU Å JAG (L)..??..

Jag vill så gärna.. !! Du skulle bli mitt allt skulle skita i allt å alla när du frågar om i ska hitta på nått. Spelar ingen roll vad det e !! Du skulle gå före allt å alla!!. Du skulle betyda allt!! Jag saknar dig så.. Tiden jag fick med dig va den bästa som jag hade på väldigt LÄNGE!!. Jag fick mig någon att bry mig om, någon att tycka om. För mig själv tycker jag inte om. (U). Jag känner mig så ensamm utan dig. Jag känner mig så orkets lös. Känner ingen lust som jag gjorde med dig vid min sida. Jag vill så gärna träffa dig å säga till dig öga för öga HUR jävkla mkt jag tycker om dig!!: Känner att jag inte gjorde när jag väll hade chansen !!. Jag ska inte sitta här å tycka synd om mig !!. Nu ska jag ta mig i kragen å visa att jag e den rätta för dig !!. Jag vet inte bara hur det ska gå till :(.. Men nått ska jag ta å göra !!!

image53


Kan detta inte va vi 2 sittandes bredvid varandra och kolla på solnedgången?..
För du betyder så mkt för mig!!   (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0