Jobb å nervös

Sitter just nu å jobbet å har rast :). Känns riktigt kul å va tebax där man storm trivs :D.. De roliga e ju att alla branen har saknat mig å frågar varför jag aldrig e här.. Så därför går tankarna om man ska börja plugga igen så man kan få fast här!...

Men vet inte.. ska prata med chefen här å se vad hon tycker jag behöver göra för att som ska anställa mig.. Det roliga e ju att jag ska stänga idag :P.. Något som jag aldrig har gjort :(.. Men det ska gå bra.. Lite synd att det kanske tar lite längre tid än planerat :(.. VILL JU HEM TILL DIG!!!.: (L)...

Men men ska köra som en galning bara för att jag saknar dig så !!!...
Börjar bli lite nervös .. Länge sen jag va hos någon som jag tycker så mkt om (L)

Fick reda på lite annat smått å gott idag.. Idag har dom äntligen skickat min akut remiss för titthåls grejen till knät.. GRATTIS!!!! haha.. Sen fick jag tid idag till cicci men sa att jag inte kunde så fick en ny tid på fredag.. Hon frågade vad som va viktigast.. E det knät eller Tjejen?...

DU SÅ KLART!!!! skulle aldrig välja nått före dig.. NO WAY!!!...


Vilken underbar dag det blev!!.. Åkte hen till Nikki efter jobbet. Det började med att hon visade mig runt i huset.. Sen va det dags för en promenad :).. HEhe.. å Som sagt jag haltar fortfarande :(...Sen när vi kom hem igen.. Blev det film. Rätt bra film tycker jag.. Men alla filmer blir bra med dig vid min sida :).. (L)..Sen efter en stund kom hennes föräldrar hem.. Sen blev det att kolla på hockey.. Vet inte varför men va en bra match .. Men kanske lite fel att jag fick kolla på nått som jag ville hemma hos dig ? :P.. Men sa att ni fick bytta om ni ville.. Så hoppas jag inte gjorde bort mig där (A)..
Sen till de roliga. Blev bjuden på mat också :).. Nikkis syrra gjorde varma mackor :).. Va riktigt gottt. Va rätt hungrig också.. Så nu sitter man här med en mätt magen å saknar dig (L).. Imån blir det tidigt in till stan :(.. JOBB.. Men men.. Ett måste tyvär :/.. ÅÅÅ... Saknar dig så mkt så jag nästan spricker känner jag (L)..
DU E HELT UNDER BAR!!:: KAN DET INTE BLI DU Å JAG?? (L)...

Du är den ende på jorden
som skänker harmoni.
Därför älskar jag dig.
Du är det finaste som hänt mig.
Blir allt som stjärnorna bestämt.
Ibland så är du en främling,
ibland en del av mig.
Därför älskar jag dig.



Jag kan ingenting dikta
och ingenting måla
och ingenting säga
som räcker idag...
Men lyssna till vinden
som sjunger sin längtan
och smeker Din panna,
Idag e jag vinden

image38

Jag ger dig mitt HJÄRTA!!! (L)

Sov så gott min SÖTNOS:!!.. Så hörs vi imån hoppas jag (L)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0