Jobb

Ja imoron blir de att jobba. Vist det ska väll bli roligt att spela bandy igen :) haha.. För det än nästan det ända jag gör .. Men va då.. Tiden går fort och det e ju kul :).. Annas e ju inte det ju inte min favorit tid att börja precis men det får gå. Halv 8 !! .. Haha.. Men det kommer att bli bra!..


Sommar kärlek (U)

Jag står på stranden och håller dig i handen
och jag kan känna den lena sanden.
du tittar på mig och jag tittar på dig.
och du säger : jag älskar dig.
du säger att du alltid kommer finnas där för mig.
och att jag alltid kommer vara din ända kille.

Men dagarna gick och du bara sa att du inte kunde va.
vara med mig som ville träffa dig.
du slutade bry dig, du slutade stå.
stå vid min sida som en vacker våg.
som du gjorde på stranden när du höll mej i handen.
På den vackra Vita sommar Stranden.


Kände att ja fick låv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0