Kan vi inte rymma du å jag?

Shit vilken tråkigt dag det har vatt idag :;(... Fast den slutade helt underbart som vanligt !!.
 
Kan väll samman fatta dagen så här typ..
Började med att vakna vid 7 eller nått. rätt segt men kände att de va min tur att gå upp tidigt :P.. haha..
Började göra mig iordning åde till intervjun till Guldfåglen.. Men. kan typ ändå inte ta jobbet :P.. Så kände rätt menings löst tyvär.. Men samtidigt väldigt nyttigt att ha testat på att bli intejuvad till ett jobb.
Men blev det att åka till stofie å bara dryga typp Rätt skönt med tanke på min dåliga sovmorgon !! XD..

Sen blev det tal att åka ner till Micke att spela data.. Vilket inet slutade så bra.. Eftersom jag å Perra inte fick plats!!. Kände oss rätt dissade så just nu sitter vi hemma hos honom å Pgar.. lite iaf..

Men det bästa på hela dagen va ju SÅ KLART NÄR DU RINGDE :D... !!! (L)... Blev rätt sen för dig igår så hade full förståelse att du inte ringde till mig igår,, Så blev överlycklig när du ringde idag!!. Tror detta va min längsta samtal på väldigt länge iaf.. 58min :P hehe,, Jga kanske blev lite flummig i slutet men va då :).. Gillar ju dig så mkt så kan inte säga Hej då.. (L)...

Imorgon får vi se om jag vaknar i tid för att åka till F-stan å kolla på när du spelar fotboll :) får verligen hoppas på de !!...
Söndag kanske vi kan hitta på nått äntligen !! Lägtar som fan !! (L)...


En ännu en dag börjar gå mot sitt slut
Och jag tänker på dig hela tiden
Men du är där ute någonstans
Och här e jag å väntar på dig
Det här kan bli sista chansen
Men när du e här kan jag inte tänka klart.
Jag gör allt för dig
Bara för att hålla dig i mina armar.!
Jag gör ALLT för dig
KOmmer du minnas mig?
Jag kommer aldrig glömma dig
 


image35
Kan detta inte bli en saga om oss två? Bara du å jag .. 
(L)!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0