Lång å dryg

Min dag har känts väldigt lång å dryg tyvär. Fast har ändå haft skoj :P..
Började med att igår kväll att börja lana hos Persson å jag satt uppe till 7 i morse .. Kanske inte så bra med tanke på att jag ville åka å kolla på din fotboll idag :(... Så därför kan jag inte ge er vad resultatet slutade :/.. Det ända jag vet är att (herrarna) A o B laget förlorade mot B-holm Inget vidare men vist första tränings matchen för iår. 4-2 med A och 4-1 med B.. Fått höra från lite håll i laget att jag e saknad.. Men jag saknar allt som har med träning å göra just nu .. !! Men det största å jobbigaste saknaden av dig!!! (L)...

Imån blir det att sova ut tror jag :P.. Hehe men du får järna ringa å väcka mig (L).. Hehe--

Som jag har tänkt nu blir de att åka å försöka träna lite på måndag !!1 .. Orkar inte sitta hemma å vänta å längta hela dagarna .. Nu måste det hända nått..!!..

När kommer hon tillbaka
Jag vill vara där med dig 
DU med ditt lende får mig att smälta i solen
Du är solen som värmer min frusna kropp
och får vår blommorna att växa
Du är som solen under en sommardag
Du är min sol som jag aldrig kommer släcka.



image36
Kan det inte va vi 2? (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0