Längtan

All min längtan
har du väckt.
Den sträcker sig
mot havet.
Jag hör havet brusa
hav av ömhet inom dig
av oförbrukad ömhet.



Jag trodde du var den för mig, men jag trodde fel.
Du Ljog,Svek och du var inte ärlig.
Men jag kunde inte motstå dig endå



Kan du ens höra mitt hjärta, när det ropar ditt namn.
Kan du ens se och förstå, att jag vill vagga i din famn.
Istället för att inte lyssna på mig, så kan du höra vad jag vill,
Istället för att inte se och förstå, och bara stå still,
Så kan du se att jag älskar dig, för du är kärleken i mig.




Blev en del små dikter :)...

image103

Kommentarer
Postat av: Julia

en del små fina dikter* (:

2008-03-29 @ 15:06:48
Postat av: Tobias

Awee :).. Ja det fick blir så (F)

Tack (F)

2008-03-29 @ 15:28:48
URL: http://tobbekosmos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0