Mat...

Ja kom precis från köket. Hehe tränade i nästan 2 tim så känns lite i armar och mage just nu :) men det e väll så det nya livet kommer se ut. E rätt stolt över mig sj än så länge under dagen. Vakande vid 7, åt frulle vid 8, tränade mellan 9 å 11. Sen ätit lunch precis. Menar e det nått jag har missat? Nja kanske lite jobb men e rätt nöjd med mig sj...

Ikväll gäller de då som sagt. E lite nervös men ska försöka att inte tänka på de.. Så hoppas att de ska gå bra.. Sen dagens eller gårdagens BÄSTA nyhet !!! Viktor Shefiled går tebax te FIBK !!! :) fan så skönt! Nu slipper man tänka om han ska va kvar eller ej !!.. Hoppas stark å tror att det kommer va Ross , Mange Westerlund och Mangnus Karlsson som kommer ha hand om det iår!. Kan det bli bättre? JA!! de e att tissan slutar eller bytter lag!! För här har du inget att komma me längre !!... Längtar te den 5 April. DÅ e man tebax på Innebandy planen för att mötta Gubb å Gumm bandy !! KOmmer va så sjuk skoj.. Å fan vad tufft det kommer att va !!. LÄNGTAR!!!

Bild dagboken har ju fått nytt ansikte! Jag e så sjukt besviken trots att jag bara kollar på andras bilder. Har ingen sj.. Men sjukt svårt å sjukt jobbigt ..!!

image56

(U)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0